Monday, December 14, 2009

Jõuludeks koju kampaania!

Jap täpselt nii,Alustasin siis paar nädalat tagasi kampaaniaga jõuluks koju. Ja 21 hommikul olen riias ja siis pärnu ja siis saarde ja siis igale poole kuhu jõuab :D. 6 jaanuar on pilet tagasi.
Natukene siis sellest mis ma vahepeal korda olen saatnud.
Nädalavahetusel oli muidugi suuremat tüüpi pidu kuna minu viimane nv siin münsteris see nv lähen ma coesfeldi ja siis düsseldorffi. Enne eesti minekut käin onul ja teistel sugulastel külas . Viiisakuse mõtes :D
Eile siis üks sõbranna küsis,et kas ma tahan temaga ühele korteri peole minna.See oli alko vAba pidu ! Ma olin kohe nõus muidugi :D Lapsed kiirelt magama natuke sättimist ja valma. Teised olid seal juba ammu. Ma täpselt ei teadnud kus see asub ja siis Kelsey tuli mulle vastu. Algul irvitas vaikselt ja siis ma kysisin et mis on ? Ja ta kysis minu käest et kas ma tean enam vähem mis tüüpi pidu see on ... mul polnud loomulikult õrna aimugi. Niisiis ütles ta et vaata ja imesta :D Pm kui ma siis korterisse jõudsin oli seal 8 tüdrukut ja õks tädike seisis. Tädikese selja taga laua peal oli hunnik igasuguseid veidraid asju.. ma ei pannud algul täpselt tähele. Siis tädike ütles mulle et ma olen küll natuke hiljaks jäänud aga pole hullu kui mul küsimusi on võib ta mulle vabalt vastata. Niiiiii.... Mis oli seal laua peal ... Terve kuhi erinevaid vibraatoreid ja muid vidinaid :D Pm see tädike tegi presentatsiooni sekspoe asjadest !!!! jap ... Enam vähem nagu siin mõni teeb orifleimi esitlust kutsub endale kylla ja moosib erinevaid asju ostma .. siis see kord oli tegu teiste asjadega :D pm nalja sai!

Kõik on siin loomulikult jõulumeeleolus ja tänavatel mängivad tänavamuusikud jõulu laule jne jne .. nagu ikka :D

Aga näeme Eestis :D KAllad !!!

No comments:

Post a Comment