Saturday, November 28, 2009

Bügeln ?

Igastahes käisin eile väljas ... ei suutnud normaalsel ajal koju ilmuda .. ikka 5 hommikul .. pffff :D Aga ma teen sporti !!! jap .. Kepikõndi! Ei mitte Õde Latsarinaga :D Ta harrastab ka keppikõndi aga koos enda "kolleegidega"? Koos teiste nunnadega. ursula kirjutas mulle nimekirja mis ma täna tegema pean. Uuesti suur pffffffffffffffffffffffffffff. Ma ei oska triikida, ma ei taha triikida ja ma ei ole maid :D! igastahes pean ma hakkama koristama ja triikima hoolimatta sellest et ma pean 2 last veel jälgima .. savi see... Täna õhtul aga jälle välja :D koos uute sõpradega? Jap, eile siis sain uusi tuttavaid :D nagu marju käiks korjamas :D ahahahaaa ei aga jah ! eile siis kaotasin nagu tavaliselt :S ennast ära ja seega sain uusi tuttvusi :D täna tuleb põnev õhtu :Dkui ma vastu pean muidugi :D
ärge seda kodus proovige :D!!! Edu mulle !

No comments:

Post a Comment