Friday, December 25, 2009

Häid pühi!

Jõudsin koju läbi raskuste !
Reedel sõitsin münsterist minema. Käisin hommikul veel Parise ja Alexia esinemist koolis vaatamas. Siis läksin enda kooli. Meil oli seal ka väike jõulu sööma, kingituste jagamine ja glögi joomine. Pärast kooli läksin enda nn koju pakkisin veel viimased kolinad kokku ja sättisin ennast minema. Alexi andsi mulle veel kingituse. Minagi panin neile väikesed kingitused patjade peale.
Reede õhtul jõudsin Coesfeldi. Veetsin rahuliku öhtu telekat vaadates ja juttu rääkides. Jäin ööseks sõbra juurde. Laupäeval Oli vaja muidugi peole minna ja i le täpp panna see aasta. Alustasime öhtut meie kurikuulsa kaardi mänguga PÖÖÖÖÖÖSIII! :D Kui seda mängida siis on teada et õhtu rahulikult vöi normaalselt lõppeda ei saa :D Pidu kestis siis pühapäeva hommikul 7ni :D!
Pühapäeva õhtul kell 1 öösel hakkasin siis reisima lennujaama poole. Plaanisin just, et lähen lennujaama mingi 3 tundi varem et ikka kindlasti jõuda ja et esimest korda ka. . ÖÖ läbi sõitsin rongiga ja kella 4 st jõudsin lennujaama. Lennujaam oli tohutult suur. Sõitsin siis nn õhurongiga kuskile infopunkti juurde ja yritasin enda lennu firmat otsida. Siis info leti mutt oli mingi umbkeelne saksakeelest ta eiri aru ei saanud ja puterdas seal. siis näitasin enda piletit ja ta ytles mulle et olen vales lennujaamas ja et see õige lennujaam on 78 km siit eemal ja ilmastiku pärast ma sinna vist ei jõua. ühesõnaga et jään lennust maha ja kui ma yritangi siis ainuke võimalus sinna sõita on taksoga sest bussid sinna ei sõida. MA PIDIN NUTMA HAKKAMA!!!! Esimene asi mis ma tegin jooksin kiiresti takso peatusesse võtsin esimese takso ja kysisin tema käest enda võimalusi .. Sama vastus .. pole erilist lootust lennu peale jõuda .. Ma mõtlesin, et see pole võimalik. Siis palusin juhti et ta ikkagi prooviks ja jube kiiresti sõidaks jne jne ... Siis ma kysisin lõpuks mis see hind siis ka on ..`? ja ta vastas 14o euri... Mul jäi karp lahti... kõik minu sularaha mis mul oli ... Küsisin et kas natuke odavamalt saaks ..siis tykkaega kauplesin .. ja lõpuks sain 20 euri odavamalt .. VEDAS ... Pm minu jõulu kink oli takso sõit ... Terve tee närisin kyysi ja närvitsesin mõtlesin et nyyd on perses. Kui ma veel lennuki peale ka ei jõua siis pole mul enam raha ka. Õnneks oli takso juht väga kiire :D pm riskis siis minu ja enda eluga ja ma jõudsin lennujaama isegi natuke varem kui ma loodsin ja nyyd on kõik hästi ! Ma ole rahulikult ja õnnelikult kodus !!!!!

Seega SOOOOOOVIN KÕIGILE SÜDAMEST HÄID JÕULE JA KÄRARIKAST UUTAASTAT !!!!!!!!


6. jaanuar sõidan tagasi.

1 comment:

  1. OMG milline tripp, et koju jõuda :D
    õnn oli sinu poolel, et kõik ikkagi hästi läks:).
    Ja nagu ma nüüd aru saan sõitsid 6.jaanuar juba tagasi.
    Seega tervitused norramaalt sinna kaugele :)
    tervitades
    Aliis Uibu:)

    ReplyDelete