Thursday, November 26, 2009

du bist gemein!

Ohhh ... Täna tõin siis Alexia ja Parise koolist ära. Paris oli nagu sopaga üle valatud.. See on igakord nii kui ma talle järgi lähen .. see on lihtsalt õudne. Bussiga sõita pole õnneks nendega keeruline, mis siis et me peame alati pooltundi varem pussipeatusesse hakkama minema, sest nad on nii aeglased. Kui koju jõudsime siis tegin risottot tuunikalaga ja Vangelis oli ka lõuna pausile tulnud. Tegin siis natuke rohkem. Aga mis kasu sellest oli kui ta ei söönud.. pff.. Ma vihkan siin toidu tegemist, sest ma ei saa kunagi aru mida nad söövad ja mida mitte(lapsed ma mõtlen). Mulle igastahes maitses :D Alexia hakkas nägusi tegema ja jonnima. Mul on savi kas ta sööb või mitte. Tal on kõht tyhi mitte minul. Siis me Parisega ütlesime, et ta ei pea laua taga istuma ja õelutsema ja nägusi tegema, Ta võib vabalt ülesse oma tuppa minna. Niisiis läks ta karjudes oma tuppa.
Muide mina istun koolis nunna kõrval.. Ma lihtsalt pidin seda mainima :D. Nüüd on mul siis teine kursus ja see on Sitaks raske!!!! Juhe jookseb lihtsalt kokku. Kuigi me õpima praegu väga olulisi asju minujaoks ;) Niisiis kuidas korterit saksamaal üürida mida tuleb tähele panna ja kuidas Enda CVd kirjutada ! Seega tuleb mul hoolikalt tähele panna ! Sest järgmine aasta veebruaris või nii otsin ma midagi muud kas kõrvale või proovin hoopis korteri üürida ja omal käel edasi minna.
Eks paistab praegu pole detsembergi veel.
Laste tujude järgi on suht raske siiski elada .. ;Ma pean enda sõna maksma panema aga kuidas ma seda teen kui ma nii hästi veel saksa keelt ei valda... pm va võin karjuda neile et see pole õige ja nii aga ma tahaks nagu pikemalt seletada ka miks see õige pole, mul on veel PALJU õppida!
Pean neid kursuseid tõsiselt võtma :D!
Pm Kallid ja Kallid ... ma siis Kaklen edasi !!! :D

No comments:

Post a Comment